Miten voimme auttaa?

Feonin asiakaspalvelusta vastaa 11 hengen tiimi, joka toimii ympäri Suomen. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingissä Vallilassa ja tiimiläisiämme työskentelee myös esimerkiksi Tampereen, Uudenkaupungin ja Seinäjoen toimipisteillä. Palvelemme asiakkaitamme monikanavaisesti Oma Feonin, chatin ja puhelinpalvelun kautta.

Meidän tehtävämme on varmistaa, että asiakkaidemme arki sujuu mutkattomasti. Autamme kaikissa tilauksiin, toimitusaikoihin ja saatavuuteen liittyvissä kysymyksissä. Lisäksi tarjoamme tukea ja opastusta Oma Feon asiointipalvelun käyttöön. Meidän kauttamme voi myös tilata tunnukset Oma Feoniin. Olemme asiakkaidemme ensimmäinen yhteydenottokanava reklamaatiotilanteissa – olemme tehneet reklamaatioiden käsittelystä helppoa Oma Feon asiointipalvelumme kautta.

Kuvassa Feonin asiakaspalvelusta Saara, Nina, Jarna, Katja ja Matti.

Kokenut ja monipuolinen tiimi

Tiimimme koostuu asiantuntevista ammattilaisista, joilla on monipuolinen tausta eri aloilta. Meillä on pitkä kokemus alalta – moni tiimiläisistämme on ollut mukana Feonin perustamisesta lähtien, eli pian 10 vuotta. Kokemusta alalta löytyy muutamasta vuodesta jopa kolmeenkymmeneen vuoteen.

Tässä muutama tiimiläisemme:

Matti

Toimin myynnin tuessa asiakaspalvelussa. Vastuullani on lisäksi Oma Feonin tuotetiedon ylläpito. Olen ollut yhtiön palveluksessa 20 vuotta, ensin Onnisella ja Feonin perustamisvuodesta 2016 alkaen Feonilla. Aloitin urani varastotehtävistä, joihin hain nähtyäni paikallislehdessä työpaikkailmoituksen. Varastolla työskentelin varastotyöntekijänä sekä vuoroesimiehenä. Ennen nykyistä tehtävääni toimin teknisenä myyjänä erikoisterästen myynnissä. Koulutukseltani olen kone- ja tuotantotekniikan insinööri, ja se on tarjonnut vahvan perustan teknisen alan monipuolisiin tehtäviin. Työssäni parasta on tiimityöskentely ja tiedon jakaminen sekä haasteiden ratkominen yhdessä kollegoiden kanssa.

Kiinnostava fakta minusta: Tutkin ja keräilen vanhaa suomalaista taidelasia. Osa kokoelmastani on esillä taidemuseossa.

Katja

Olen työskennellyt Feonilla myynnin tuessa asiakaspalvelussa kolme vuotta. Teräsala oli minulle ennestään tuntematon, taustalla minulla oli pitkä ura matkailualalla B2B -myynnin parissa. Koronapandemian aiheuttamat haasteet matkailualalla saivat minut pohtimaan uusia mahdollisuuksia ja hain Feonille nähtyäni työpaikkailmoituksen netissä. Uudelle alalle siirtyminen toi mukanaan runsaasti uutta opittavaa. Kokemus asiakaspalvelusta ja myynnistä on antanut kuitenkin vahvan pohjan asiakaskohtaamisiin alasta riippumatta ja tiimiläisten avulla tuotteetkin tulivat tutuksi nopeasti. Feonilla parasta on mukava työyhteisö, joustava työnantaja sekä monipuoliset ja vaihtelevat tehtävät.

Kiinnostava fakta minusta: Vapaa-aikani kuluu oman hevosen ja kahden koiran kanssa ja kesäisin nautin moottoripyörämatkoista ympäri Eurooppaa.

Olemme täällä auttaaksemme – ota rohkeasti yhteyttä!

Oma Feon asiakaspalvelu
Chat & puhelinpalvelu 020 790 9010 arkisin 08.00-16.00

Sähköposti
verkkokauppa@feon.fi