Verkkokauppa on uusin tapa hankkia teräs Feonilta

Feon palvelee asiakkaitaan entistä joustavammin, kun vuoden alussa avataan monen asiakkaan tarpeisiin vastaava verkkokauppa. Se on yksinkertainen, nopea ja läpinäkyvä teräksen hankintakanava.

Feonin vakiovalikoima reaaliaikaisine varastosaldoineen ja hintoineen on jatkossa vain muutaman klikkauksen päässä, vuorokauden jokaisena tuntina. “Ajasta ja paikasta riippumaton verkkokauppa lisää asiakkaillemme joustavuutta, ennakointia ja toimitusvarmuutta”, sanoo liiketoimintapäällikkö Sami Aro.

Verkkokauppa on Feonille kaivattu lisä jo olemassa oleviin palvelukanaviin. “Feonin myyjät eivät verkkokaupan myötä häviä mihinkään, päinvastoin – he ovat nyt entistä enemmän käytettävissä,” Aro kertoo.

Ajasta ja paikasta riippumaton ostokanava

Vapaa-ajalla verkkokauppoja käytetään jo tottuneesti mobiililla, ja vastaavia ratkaisuja odotetaan myös digitalisoimaan työelämää. Teräsliiketoiminta ei ole mikään poikkeus. “Verkkokauppa avattiin testikäyttäjille jo marraskuussa 2017 ja palaute on ollut oikein positiivista: sivusto on käytettävyydeltään hyvä ja hakuvalikot loogisia. Käyttäjät ovat löytäneet etsimänsä nopeasti ja helposti”, kertoo Aro tyytyväisenä.

Lisäksi asiakkaalla on aina tukenaan Feonin osaava verkkotiimi. Nelihenkinen tiimi vastaa kokonaisuudessaan verkkokaupan asiakaspalvelusta. Asiakaspalvelu ja neuvonta hoituvat kätevästi esimerkiksi chat-palvelun avulla.